Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa solicitati telefonic oferta de produse existent. Mentionam ca, din cauza unui numar foarte mare de comenzi, produsele se schimba saptamanal. 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Virşli de Sălaş (virslidesalas.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa ne transmiteti pe mail sau telefonic datele in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, aveti optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, NU este necesar sa va creeati un cont de utilizator. 

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind numarul de telefon de contact de pe site. 

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind numarul de telefon de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind numarul de telefon de contact de pe site.

Sunteti un producator autorizat?

Da, toate produsele noastre sunt autorizate in unitate de tip carmangerie avand autorizatia cu nr. VA8135/04.10.2018